השתלות שיניים בחולון

השתלות שיניים מומלצות בחולון

מהן השתלות שיניים? השתלות שיניים מתבצעות כאשר לאדם יש שיניים במצב גרוע מאוד, או שהשיניים נפלו או שהיה צורך לעקור אותן, ורוצים לשחזר ולהשתיל שיניים חדשות. השיניים יעזור כמובן לשדרוג המראה אך גם לאופן הפעולה של הפה- הלעיסה הדיבור וכן הלאה. שתלי השיניים שמשתילים בפה המטופל הם שתלים דנטלים. אלו שיניים מלאכותיות שמתחברות לפה באמצעות בורג. השיניים נראות כמו שיניים טבעיות לכל דבר, והן חזקות בריאות ולבנות.

איך ניתן לפתור בעיית שיניים

אם יש לכם בעיות שיניים חמורות ורופא השיניים המליץ שתחשבו על השתלות שיניים, עליכם לברר שאתם נמצאים במצב בריאותי שמתאים להשתלות שיניים. מטופלים שחולים במחלת הסוכרת, שיש להם עששת חמורה או שסובלים מנסיגת חניכיים עלולים לא להתאים להשתלות שיניים. גם למטופלים מעשנים, חולי סרטן בעברם הקרוב או כאלו שיש להם עצמות לסת חלשות, עלול להיות סיכון מסוים בביצוע ההשתלה.
ניתן להשתיל שיניים בצורה מסודרת ורגועה, במשך כמה חודשים ואף שנה, או לבצע טיפול מזורז שבו משתילים ומחליפים את כל השיניים ביום אחד ובטיפול בודד. הדבר תלוי בכם, בתקציב שלכם וברמת הדחיפות שיש בעינכםם לביצוע השתלות השיניים. הטיפולים האלו כואבים ולכן ירדימו אתכם בזמן הטיפולים. כמו כן, לעתים תאלצו לקחת משככי כאבים לאחר הטיפולים, כיוון שתחושו כאב. אם הרופא יחשוש מפני זיהום או בעיה אחרת, ייתכן שהוא ימליץ על נטילת אנטיביוטיקה מתאימה.

מה המחירים של השתלת שיניים

מבחינת המחירים, הרי שטווח המחירים להשתלות שיניים הוא רחב ומשתנה מאוד בין המרפאות השונות, ולכן חשוב לערוך סקר שוק לפני תחילת הטיפולים. ניתן לברר על השתלות שיניים דרך קופות החולים, על השתלות פרטיות, על שימוש וניצול של הביטוח הרפואי שיש לכם, וכן הלאה. כמו כן הדבר תלוי בעבודה שיש לעשות, אם יש צורך בטיפולי שחזור שונים לפני ההשתלות, העלויות יהיו גבוהות יותר. תוכלו להתנחם בכך שבמרבית המקרים שתלים דנטלים מחזיקים מעמד עשרות שנים, ומתפקדים כשיניים לכל דבר.
בשנים האחרונות התפתח תחום השתלות השיניים ביום אחד. מדובר בטיפולים שבהם ניתן להחליף כמות גדולה של שיניים ואף מערכות שיניים שלמות, ולבצע את הטיפולים כולם ביום אחד. היתרונות הם שהדרך שבה מבצעיםם השתלות כאלו היא נטולת תפרים ולכן אין נפיחות אחרי הטיפולים, הכאבים מופחתים למינימום ובכל מקרה נמשכים תקופה קצרה ורק פעם אחת ולעתים אין כאבים בכלל. כמו כן הדימומים הנלווים להשתלות שיניים מופחתים מאוד, כך שאין הרבה אי נעימות.
שיטת השתלות שיניים ביום אחד היא שיטה שלא כל הרופאים מסכימים על בטיחותה ונחיצותה. אם אתם עומדים לפני בחירה ושוקלים השתלת שיניים ביום אחד, חשוב שתתייעצו עם רופא ותקבלו את השירות והטיפול הטוביםם ביותר. זכרו שמדובר בשיניים שלכם, שהן חשובות ושאתם משתמשים בהן יום יום, וחשוב שהן יתפקדו בצורה הטובה ביותר. בכל מקרה מומלץ לקבל כמה שיותר מידע לפני תחילת הטיפולים.

ניווט בכתבה