סימון כבישים וחניונים

סימון כבישים וחניונים

מתי ישנו צורך בשירות של סימון כבישים?

על מנת ליצור סדר וארגון בדרכים בכדי לאפשר נסיעה ברורה, נכונה ובטוחה ישנו צורך בסימון על גבי הכבישים בעזרת צבע המיועד לאספלט. הסימונים למעשה הם חוקים לכל דבר ועל פיהם יש לנסוע. על ידי הסימונים מוגדרים הנתיבים והכיוון שלהם וכן עוד דברים רבים, לכן השירות של סימון כבישים אינו רק הכרחי אלא הוא חובה גם חוקית וגם מוסרית מאחר ויש לכך משמעות רבה מבחינת הביטחון בדרכים וסיוע בהימנעות מתאונות דרכים וכד'.

סימון מקצועי ונכון גורם להצלת חיים של ממש- המשמעות הגדולה של סימון כבישים

ניתן לראות בתחום של סימון כבישים כמקור לסדר ואסתטיקה של הדרכים, אמנם אסור לשכוח שיש מטרה גדולה ומשמעותית ביותר לתחום של סימון כבישים שהיא הצלת חיים. כאשר הכבישים מסומניםם בצורה נכונה, הנהגים וכן ההולכים בדרכים מתנהלים בצורה הראויה והנכונה יותר בכביש מאחר והכל ברור, אך מה קורה כאשר הסימון אינו מקצועי? עלולה להיות לזה משמעות כבדה מאחר והנהגיםם והולכי הרגל אינם קוראים את מציאות הכביש באופן נכון מה שמזמין תאונות דרכים, למשל כאשר נתיבים אינם מסומנים כראוי, מכוניות עלולות לסטות וכך לאפשר הזדמנות מסוכנת. לכן סימון כבישים הוא הצלת חיים לכל דבר.
אילו סוגים יש של סימון כבישים ומה המטרה שלהם?
ישנם סוגים רבים של סימון כבישים לדוגמא: מעברי חצייה, נתיבים קבועים, צביעת מדרכות, צבעת חניות, נתיבים זמניים לצרכי עבודות בכביש והרשימה עודנה ארוכה. המטרה של כל סימוני הכבישים למיניהם הינה להכתיב את חוקי התנועה וכן ליצור סדר מקסימאלי וקריאה נכונה של עוברי הדרכים על מנת לאפשר ביטחון ככל האפשר, למעשה, סימון כבישים נועד מלכתחילה על מנת לייעל את הנוחות והבטיחות בדרכים.
מי מבצע עבודות של סימון כבישים?
סימון כבישים וחניונים ישנן חברות רבות אשר ההתמחות שלהן היא סימון כבישים. סימון כבישים הינה עבודה אשר דורשת ידע מקצועי רב וכן קפדנות ודיוק מרבי, מאחר ולכל סטייה קטנה ישנה משמעות גדולה. ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר דורש מקצועיות, כוח אדם איכותי וכן סטנדרט חסר פשרות.

סימון כבישים וחניונים

נכתב ע"י אדיר טאצ'

ניווט בכתבה