סוגי מנגנוני נעילה

ישנם מספר סוגים של מנגנוני נעילה. רוב הזמן. למנעולן ומנעול משמש לאבטחת חדר או בניין שבו אנשים רבים מתגוררים. במקרה כזה, מנעול ראשי ישמש להפעלת כל המנעולים בבניין. להלן כמה סוגים נפוצים של מנעולים והפונקציות שלהם.

סוגי שונים של מנעול נעילה

Deadbolt: זהו אחד הסוגים העתיקים ביותר הנפוצים ביותר של מנעול. זה דורש מפתח אשר מוכנס לתוך חריץ deadbolt. לאחר שהמפתח מופעל, הדלת נפתחת וניסגרת באופן אוטומטי. עם זאת. מכיוון שהוא דורש מפתח. ניתן לאלץ אותו על-ידי הכנסת להב דק או אובייקטים אחרים לחריץ. מפתח deadbolt חייב להיות ממוקם בתוך המנעול והוא עשוי בדרך כלל מתכת. פלסטיק או כל חומר קשה אחר.

מנעולים: מנעולים משמשים לאבטחת הדלתות הפנימיות והחיצוניות של בניין. זה יכול להיות סוג של deadbolt או מנעול שילוב. שקע דורש מפתח שניתן להכניסו לתוך חריץ המנעול וברגע שהוא מופעל. הדלת נפתחת ונכבה באופן אוטומטי.

מנעולי שרשרת: מנעול שרשרת הוא סוג אחר של מנעול נפוץ עבור מנעולים משולבים. הוא מורכב ממספר פסים אופקיים. כאשר המפתח מופעל, שרשרת מגנטית מחברת כל פס לסף הבא. מנעולים אלה משמשים לעתים קרובות במבנים מסחריים כמו בנקים.

מנעולים משולבים: מנעול משולב ידוע גם כמנעול טביעת אצבע. יש לו שילוב אחד או יותר שיש לדליק כדי לפתוח את הדלת. עם זאת, יש לו את חלקו של פגיעויות. גנב רשאי לשבור מנעול מסוג זה אם המפתחות המתאימים מסופקים. מנעולים אחרים הפגיעים לשבירה הם: מנעולי צילינדר ומנעולים עם מפתחות.

מנעולים אלקטרוניים: מנעול אלקטרוני הוא חידוש חדש יותר המספק אבטחה טובה יותר מאשר deadbolts ומנעולים מסורתיים. היא מאובטחת יותר מכיוון שהיא יוצרת טביעת אצבע דיגיטלית של משתמש מורשה. בעת הקשה על לוח מקשים מיוחד. הוא שולח אות למנעול אשר לאחר מכן קובע אם המשתמש מורשה להיכנס או לא. כל עוד אין מפתח זמין. המנעול לא ייפתח. זה לא כמו מנגנוני נעילה מסורתיים.

מנעולים ללא מפתח: המנעול המודרני הראשון שהגיע כתוצאה מהמדע והטכנולוגיה היו מנעולים ללא מפתח. עם מנעולים אלה. אתה לא צריך מפתחות כדי לקבל גישה לתוך הבית. במקום זאת. אם יש לך קוד גישה. המנעול נפתח באופן אוטומטי ללא מפתחות. עם זאת. בדרך כלל לא ניתן לנעול מנעולים אלה שוב לאחר פתיחתם.

נעילה

חלקי הדלת וכל המידע עליהם:

צירים: צירים משמשים במגוון רחב של מנעולים. זהו חלק בסיסי המשרת את מטרתו. עם זאת. מנעולים מתוכננים עם סוגים חדשים של צירים המאפשרים פתיחה קלה יותר. זה אומר שיש דרכים חדשות לפורצים לפרוץ !.!.! פנימה.
רכיבים: רכיבים נמצאים ברוב המנעולים. זה כולל מנעולים. צירים ומעיינות. בדרך כלל. אתה לא יכול לקבל את כל החלקים האלה בנפרד אלא אם כן אתה רוצה שיהיה לך משהו מסובך ודורש ממך לעשות הרבה פירוק. לכן. מנעולים תמיד מגיעים עם קבוצה של רכיבים נחוצים. הם בדרך כלל הנפוצים ביותר. אבל אתה אמור להיות מסוגל למצוא אחרים אם אתה מסתכל מסביב.

צילינדר keyed: מנעול צילינדר keyed יש צילינדר כי הוא keyed באמצעות מפתח קטן מאוד. למעשה. הוא משתמש במפתח בערך בגודל של גרגר חול. מנעול זה היה הסוג הראשון של מנעול ידוע לאדם. ניתן לפתוח אותו רק באמצעות מפתח.

מדריך: מנעולים ידניים משמשים בדרך כלל בבתים ובעסקים. הם נמצאים לעתים קרובות בשילוב ומנעולים deadbolt. מנעולים אלה הם בדרך כלל קל לשימוש מאז אתה לא צריך להשתמש בכל סוג של מפתחות כדי לפתוח אותם.

עם זאת. ישנם כמה הדורשים קודי מפתח ספציפיים כדי לפתוח אותם.

אלקטרוני: מנעולים חשמליים הם הסוג המודרני ביותר של מנגנון נעילה זמין בשוק כיום. המנעולים האלקטרוניים משתמשים בחיישנים המזהים פולשים או תוקפנים ולאחר מכן מפעילים את המנעול על ידי גילוי נוכחות של חשמל. ברגע שהוא מזהה נוכחות של חשמל. הוא פולט אות שהופך את המנעול פתוח. עם זאת, אלה יקרים יותר מאשר מנעולים מכניים כי הם דורשים פתיחה תכופה של הדלת. כמו כן. לא ניתן להשתמש בהם אם אתה נעול.

ניווט בכתבה